Vit helg! :)

Varberg bara fortsätter att bjuda upp till himmelskt väder, kommer bli riktigt bortskämd snart ;) Helgen har vart lugn rakt igenom, tror jag druckit en XCider på hela helgen :) Så fit for fight för nästa ;) Igår blev det som sagt myspys med frugan, och det var så dagen började idag. Blev ut på gräsmattan och pressa i solen :) Som vanligt var det ganska långtråkigt och var tvungen att gå in för att rita lite hus, så det har jag gjort i ca en timme idag.

Men eftersom jag är uppe med tuppen så hade jag ändå hela dagen framför ;) Vart nere en sväng på fästningen men några söta ungar, efter det dumpa jag av frugan för att dra hem till Jerran och kolla fotboll ;) United - Chelsea, där mina röda änglar vann med 2-1, sjukt gott! :D

Imon är det korpen så tagg till det å Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har världens finaste flickvän ! :)

2011-05-09 @ 15:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0