Vilken dag! :)

Oj vilket jäkla väder Varberg bjuder upp till, helt fabulous! ;) Blev som sagt lugnt igår så när man vakna va man pigg som en mört :O Blev ju sjukt alert när man kollar ut genom fönstret så fort ut i solen för att jobba på brännan! :) Tyckte dock det var ganska trökigt idag så hängde med brorsan å Axel ner till staden för att inbringa lite schtek ;) Blev en bagge (baguette) från Veras och sen satte vi oss och drog i oss våra lyxbaguetter ;)

Jesper och Jens dök upp och då traska vi ner mot hamnen för lite fet glass :) Banana Split sitter aldrig fel en dag som denna, så blir att springa i nån timme imon för att bränna det ;) Så eftersom jag hade dratt i mig denna godhet fick jag nöja mig med en sallad när jag senare käkade med far, mor å frugan på stantons :)

Nu blir det bara lite musmys med film å BB ;)

Snutt på de ;O <3

Eftersom jag är dålig med bilder så blir det en fin bild på mina två traskgosar till stan, lite hur dom såg ut när jag väckte dom sådär dagen efter ;) Sen självklart lite egopics med moi och min gullunge och inte minst på brännan man jobba på sig under dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0