Vilken dag! ;O

Ojdå vilket jäkla dag asså! Kan ju lika gärna skriva det här så slipper folk höra det från annat å det blir snack om saker osv. Har tyvärr blivit så att jag inte får vara kvar på Almers längre pga bloggen :/ Är jävligt surt måste jag säga. Har haft det skitkul där å har verkligen gått in för mitt jobb. Men nu var det så att rektorn på skolan hade sett en bild där jag står vid en strippstång och någon bild där jag låg ute å solade. Tydligen passar detta inte riktigt in i skolans system. Självklart kan jag förstå det med strippstången och den är borta men att jag ligger å solar? Kom igen! Men livet är som det är, ibland går det emot en och då får man försöka bita ihop och hitta nya krafter. Kan ju redan säga att jag tänker inte ta bort bloggen. Vet att många säkert tycker man inte ska skriva blogg när man söker jobb osv, men jag tycker det är skitkul å blivit en liten hobby för mig. Så den är kvar å hoppas att folk fortsätter läsa ;)

Men det roliga med detta är ju att när jag sa hejdå till alla elever å förklara hur det låg till så fick jag sjukt mkt stöd från alla håll å kanter. Eleverna gav mig sjukt mkt kärlek och va jäkligt nära på att fälla en tår ;) Kommer sakna alla på Almers otroligt och tycker det vart riktigt trevligt och skönt folk! Mycket kärlek till er <3

Jaja, men nu när allt detta har hänt så får man ju som sagt försöka ta nya tag, tänka på något positivt och lägga kraft på nåt som är kul! Och vad är inte bättre än att skriva bloggen. Var i Göteborg igår. Byte mina ena shorts som sagt. Därför tänkte jag lägga ut lite bilder från mina senaste fynd ;) Blev 2 shorts å ett par glajor :)

Jeansshorts från Design Only - Solid
Shorts från Tiger Of Sweden - Tiger Of Sweden
Glajor från Brillman - RayBan

Love You All! <3


Kommentarer
Postat av: Casamaisenova

Skräp! Antingen så tar du det och skiter i vilket eller så överklagar du.



Lycka till!

2011-05-11 @ 19:26:00
Postat av: Madeleine från 6a

hej victor!



vi är jätte sura för de, och de stog en klump med massa elever runt rektorn, och jag började skicka detta smset där de stod: Alla vi som vill ha tillbaka victor skolkar hela skol dagen imon, skicka vidare detta till alla på almers skola! Vi älskar Victor!!! och de spred sig ända till facebook.

alltså finns de inte en enda som inte vill ha dig tillbaks!

skrev även lite om de på min blogg..



vi kommer iallafall sakna dig en massa!

och du får ha de så bra victor!



kram!

2011-05-11 @ 19:48:04
URL: http://madeleineetuff.blogg.se/
Postat av: Anna bajs

Hej, åh tråkigt.

2011-05-11 @ 19:52:23
Postat av: Thilda 6a

Kommer sakna dig Victor! <3

2011-05-11 @ 20:04:35
Postat av: Clara 6a

Vi kommer sakna dig sjuuukt mkt ! <3

2011-05-11 @ 20:12:46
Postat av: Clara 6a

Hej igen , glömde säga att du är den bästa läraren ever !

2011-05-11 @ 20:14:06
Postat av: Sanna Johanson

Bra skrivet victor!

2011-05-11 @ 20:28:11
URL: http://ssannajjohanssons.blogg.se/
Postat av: lovisa

på det sättet som du har fått 8a att vara tysta och jiobba samtidigt, fast ändå hade vi så skoj är otroligt! det alla partade om va att: på onsdag kommer victor och vi ska ha TVÅ lektioner med honom! kom du inte någon gång va det nästan kaos för alla undrade vart du va!



aja, jag hoppas du fattar hur mycket alla älskar dig, som du såg, alla som stannade en havltimma efter skolan för att sedan trängas på rektorns kontor! haha, nu bara jag babblar men jag tror dom flesta fällde en eller flera tårar idag!



vi kommer sakna dig som *AN!!

2011-05-11 @ 20:47:50
Postat av: s

Fy fan va fjantigt, tycker inte att din rektor har något att göra med vad du gör på din fritid!

2011-05-11 @ 20:50:53
Postat av: anonym

vi kommer sakna dig

(a)

2011-05-12 @ 07:21:38
URL: http://www.jovanapavlov.devote.se
Postat av: sagaaaaa :)

Hej! jag går på almers, alla typ

pratade om dig, du skulle sett klumpen runt

rektorn alla tjatade om att dem ville ha kvar dig!



bra skrivet!



kram!

2011-05-12 @ 07:46:15
URL: http://ssagaaas.blogg.se/
Postat av: stina från Almers ;)

DET SUUUUGER! VI KOMMER ATT SAKNA DIG! VÄRLDENS BÄSTA LÄRARE ! :D

2011-05-12 @ 14:50:24
URL: http://stinamyblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0