Vad händer!? ;O

Blir ett kort inlägg nu ;)
Igår blev det lugnt. Va ute hos Hanna å Frida å partaja med alkoholfri Coca Cola ;) Mkt gott! ;O Blev en aningens festsugen men körde bil så fick tacka nej till allt gottigt :/ Men skönt att vakna upp på rätt sida idag ;) Vart nere en sväng på "gotteboa" å shoppat :) Idag får jag helt enkelt se vad som händer, ska ut på lite släktkalas nu sen ikväll har jag inget bestämt. Kan bli Oscars men kan även bli Soffan så att säga ;)

Så puss på de! Har ingen bild idag :/ Men får kanske slänga upp en skön låt :) Har suttit å lyssnat en del på Veronica Maggios nya album, riktigt gott må jag säga. Ingen skön partydänga kanske men softisch att lyssna på när jag sitter å inte har något för sig ;) Så får bli en låt från detta album :)

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0