Stolt pojkvänn (A)

Vakna upp för nån timme sen, känner faktiskt av att dimman besöktes igår. Bodegan var ingången och dimman låg tät innanför grindarna ;) Folkmassan var trevligt och hade själv en good time :) Började tillsammans med mina trogna vapenbröder där groggen snabbt försvann ner mot kissblåsan. Mitt kära fruntimmer låg hemma och vaktade kuddarna åt mig medan hennes käre riddare var ute i kriget och kämpade tillsammans med sina trogna mannar ;O Solen hade gått ner för längesen och soluppgången var nära då jag tillslut föll i denna strid :)

Jaja kvällen var iaf redigt trevligt :) Men min kära Gosigos har gjort en egen låt, är till hennes systers barn. Skulle spelat den på hans namngivning men hon var sjuk så blev aldrig av. Så nu har hon spelat in den i skolan. Tycker den är riktigt bra :) Stolt måste jag säga ;) Så slänger upp den på bloggen. Kom ihåg var ni lyssna på den första gången när hon blir nya Carola ;)

Pussss på oss! <3


Kommentarer
Postat av: Sanna skarp

Hon sjunger asbra ju! :)

2011-05-30 @ 22:57:01
URL: http://sannaskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0