Slutet på nåt, början på nåt annat! ;)

Sista dagen jag va vikarie var idag. Haft sjukt kul med alla elever jag träffat. Har ju som sagt hänt en hel del under denna perioden. Både roliga å lite mindre roliga saker ;) Men i det hela stora så har tiden som vikarie vart sjukt kul å lärorikt :) Har vart sexiolog, professor i mattematik, nörd i NO å även en hård Svenskalärare ;) Har testat i stort sett allt!

Nu när detta är slut så är det dags att starta nånting nytt, allting kul med nya utmaningar ;) Nåt fräscht! Har ju tjatat om att jag ska börja på Ehouse och imon är det äntligen dags för moi att inta kaffemaskinerna :) Mjölk kommer spinnas, kaffe kmr leveras och marshmallows kommer doppas ;)

Kmr som sagt bli trevligt med lite ändring i vardan. Gymmet idag blev aldrig av, har visa som är LITE segare än vad jag är, säger inga namn men..... Jerry kan ju alltid rappa på saker lite mer ;) Nej nu ska vi inte va såna, en vilodag kan ju behövas så får jag kötta på imon istället ;) Är ju korpmatch imon, vinner vi inte då så vet jag inte vad jag gör, kmr antagligen börja storlipa lr nåt!

Men nu ska jag kolla film, The Backup Plan heter den. Får se om det är nåt å ha ;) 

Pusss <3 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0