Slappna av ;)

Yes vad ska man säga? Känner att visa kan ha lite svårt för att slappna av ibland. Att livet inte bara handlar om att man ska vara perfekt och leva livet efter alla regler och krav. Hur man ska bete sig, hur man ska klä sig och allt man inte kan göra ;O Inte så att man ska skita i allt å bara ha kul, utan man ska sköta sitt jobb/skola men sen. Ibland ska man bara slappna av och göra lite som man känner för, kan vara lite av mitt moto ;) 

Vart i Gbg idag, byte mina ena shorts som jag köpte för nån vecka sen. La aldrig upp bilder från fynden den gången, så det kmr imon ;)

Nu tänkte jag tillägna ett litet klipp till alla dom som har det jobbig att slappna av och leva livet ;)

Mycket kärlek <3

Det är ju Petra Medes show som är själva grejen för er som inte hänger med, så Cecilia Frode har lite svårt att leva livet och Petra förklarar hur hon kan göra saker och ting lättare ;) Vet filmen är gammal och alla har typ sett den men tycker den passar in ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0