Sjukt rörd! (A)

Oj shit! Vilket stöd man fick igår efter allting. Mina "ex-elever" är ju helt underbara! Stödet och all kärlek är helt sjukt! Hoppas också att det inte blir någon revolution på Almers skola idag med skolk osv. Vill inte lägga det på mig, att folk skolkar för min skull. Det är så jäkla snällt å förstår att många kan tycka det är orättvist. Livet är hårt och man kan inte alltid glida runt på en räkmacka så att säga ;) Man får lära sig av sina misstag, man får lära sig att inte ge upp för lätt och fortsätta kämpa ;) 

Sometimes Life Is Not Fare And You Have To Fight To Get It Right! ;)

Ville bara försöka ge all min kärlek till mina underbara ungdomar som går på Almers skola, alla från alla klasser. Vill även att ingen börja bråka, säga att det är någon annans fel osv. Hänt är hänt ;)

Ikväll är det vår tredje korpen match och nu är det dags att tagga igång till den. Ska dra å hämta våra nya matchtröjor vi fått. Har ingen tryck på dom så första matchen får vi köra helt "cleana" ;) Ska försöka se till att bilder kommer :)

Mycket kärlek till alla där ute <3 You Are My Heroes! ;)

Min logga/tatto får tillägna mitt inlägg idag, pussmunnen representerar friheten över våran sexualitet. Gör ibland lite galna saker, ha kul och framför allt, lev livet! 

<3


 


Kommentarer
Postat av: 7 AB på Almers

Vi saknar dig Victor, du var en jättebra lärare och även om vi inte alltid lyckades hålla käften i klassrummet så lärde vi oss ändå jättemycket när vi hade dig. Du är den bästa av alla 1000000 vikarier vi har haft. Hoppas att du kan komma till Almers och hälsa på snart. Du är bäst, det vet du.



7 AB ♥ Victor!



2011-05-13 @ 15:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0