Segway ;)

Sitter å är lite småförkyld :/ Inte kul när vädret ser ut att börja bli ganska skönt :( Thats Life. Kollar Justin Bieber filmen just nu ;O Haha! :D Satan va sjuk han är igentligen! 16 bast å redan typ kändast i världens. Aja vilken kille som helst hade ju vart avundsjuk på deee! Så istället för att glida runt på nån slappt Segway så känns det LITE bättre att ta hojen ner till beachen i sommar! Nej men tänk! Så jävla kungligt det hade vart å komma nerglidande med en Segway till stranden! Vet jag vad jag ska köpa av min nästa lön ;O

Massa idioter som såg Pirates filmen igår, jag tankar hellre hem dom å myser till det lite i soffan, sjukt mkt skönare! ;O Ja men får avrunda nu, Puss på er My Lovers! <3




Kommentarer
Postat av: KAN DEE ART & DESIGN

Svar: Åh tack snälla du! Det värmer verkligen att höra! :) På www.kandeeshop.se finns faktiskt en liten avdelning för killar, fast utbudet är inte så värst stort än men väntar på fler nyheter dit! Tycker det är superkul att fler killar även börjar frå upp ögonen för Kan Dee :)



Ha en toppendag!

2011-05-19 @ 15:26:30
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0