Otursdag väntar ;)

Efter allt som hänt nu i hetluften så har man ju fortfarande hunnit med att göra ett å annat i sitt liv ;) Igår var man ju som sagt "ledig" vilket jag även är idag :) Så har suttit å ritat lite, blir kanoners! ;)

Men gårdagen bjöd på fotboll av högsta klass :) Vi Top Notchare stod mot FC Bosna. Vilken match! Känns som vi hade kanske 80% av bollinnehav :O Men vi får ju bara inte in den! Så trångt! Matchen bjöd på en del så kallade insidenter ;) Fick en straff emot oss som jag bjöd på, så kallad vaskning ;O Men efter många om och men så slutade matchen 4-4. Kändes som ett riktigt plattfall från våran sida då vi skulle vunnit med 2 siffrigt. Så nu har vi en vunnen, en lika å en förlust. Nu är det bara seger som räknas å inget annat! :)

Men idag så väntar Fredagen den 13. För er som inte visste det så är jag tydligen född fredagen den 13 ;O Kanske därför vissa saker händer mig kan man ju tro ;) Men nu så sitter jag och skriver lite samtidigt som jag försöker få till ett hus på datan. Vad det är för något kan jag inte avslöja än ;) Tihi (A) Ikväll får man se vad som händer, kanske försöka dra mig ner till Coastal Culture å checka in läget ;)

Puss <3

Bilder från matchen med nya tröjor! Vaskade den rosa å kör nu lila! :)



Sista bilden får lite säga hur matchen såg ut! Mycket ruff å tjaffs! Här ser det ut som jag blir strypt ;O Sant lr inte? Ja det vet man aldrig när det gäller korpen ;) <3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Victor. Det Stavas "Vissa"! Puss !

2011-05-13 @ 09:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0