Ointressant Helg!

Helgen har inte vart speciellt händelserik om man bortser från fredan då ;) Igår chilla man runt med Jerran under dagen och senare blev det BB med frugan. Hämtade iof några från Stamnared på natten, fan Taxi 24 denna helgen ;O  

Idag har det vart ganska slappt, inte ens satt i mina linser, så bara suttit inne å kollar Desperate Housewives, sjukt bra ;) Funderar på att köpa lite götta å kanske se The Town ikväll, tänkt se den ett jäkla tag nu men inte blivit av :/

Fan missa sista träningspasset denna veckan, första gången jag missar ett på riktigt länge. Känner redan armarna börjar bli mindre :O Inte för dom vart särkilt stora men ändå. Så imon är jag redigt taggad för att svetta av mig, blir iaf korpmatch sen kanske gymmet ;)

Aja Hejdå, mycket kärlek till folket <3

Såg en bild på mig å Elin från NRJ i Gbg för några år sen, fan va smäckig man va då ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0