Ny lins! :)

Dagen har vart ganska vanlig så att säga, jobb ute på landet :) Bland kossor å grisar, passar mig ;O Eftersom jag behöver ett sommarjobb har jag ju vart ute å sökt som alla andra ungdomar :) Så var nere på ett ställe där jag sökt idag å snackade lite småttigt ;) Fick reda på att imon ja då ska jag, få provjobba :) Vill inte säga var än tills det är klart om jag får jobbet ;) Kan alltid hoppas, så imon är jag sjukt taggad för det!

Emilia tog ju sönder kameran i helgen så fick dra förbi Kameraaffären och köpa ett nytt objektiv. Blev ett mycket bättre än det hon hade så nu kmr det bli fläschiga bilder ;) Har inte hunnit ta några idag men får la komma när jag inte har så mkt för mig ;)

Som vanligt drog jag ner till My Place (The Gym) och körde rygg/axlar och avslutade med ett redigt svettigt Corepass, hem göra en smoothie med bär, miniyogi, banan och kesella ;) Jävligt gott! :D

Nu blir det BB! Så puss <3

Bild på objektivet vi köpte (A)

Tamron 18-200mm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0