Mmmmm!

Precis kommit hem efter en riktigt välförtjänt seger :) Riktigt gott snack gubbbz! Hade igentligen kontroll över hela matchen men ändå så blev det lite pirr i magen i slutet. Dom kvitterade till 3-3 efter vi tagit ledningen med 3-1. Tur för laget så fick vi in ett par sköna pärlor sista minuterna ;) Slutade tillslut nånting 7 kanske 8 - 3 vilket var fan på tiden.! Match på onsdag igen, känns som andra världskriget kmr bryta ;O Men då ska vi ha trycket till våra tröjor så kmr va sjukt sexiga ;) Fint folk spelar bra fotboll ;O

Igår tjockade jag till mig rejält! Sjukt göttigt, med lite mys med frugan samtidigt som jag drog i mig allt det gottiga, riktigt fettisorgie ;O Såg The Town, äntligen, sjukt bra tycker jag! :) Puss på den! <3

Blev Chips, godis och på det fick man kyla ner sig med Ben N Jerrys ;) Äckligt gott :D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0