Matcha stället ;)

Vart ute på landet idag, luktade bra :) Kollade på film alla 4 lektioner, bla Avatar. Såg den 3 lektioner där alla va samma del på Avatar, så kan dom blåas språk helt jävla utantill nu ;O Nej men man ser faktiskt hur bra filmen är, grym! Sen fick jag köpt mig lite nya linser, gått runt med mina nu i nästan 2 månader, ska ha dom i en månad ;O Så lite sletna ;) Fick köpt mig ett par nya shoes till korpen, riktigt fräsiga! Lila färg som matchar dom nya tisherna :)

Imon är det time för partaj, min sockertopp ska även gå modevisning på torget, kl 11.15 och 13.00. Be There ;)

Bilder på dom nya skorna, stolt fotograf, min alldeles egna gosigos! ;) Faktiskt hon som tar å redigerar nästan alla bilder jag har på bloggen (A) Så skäms på mig ;)

Men ja bilder på shoesen ;) <3

Nike Mercurial - Lila färg från Intersport

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0