Maggio!

Liseberg blev aktiviteten igår, och Maggio var det ju tänkt man skulle kolla på. Konserten börjar 8 och vi åker från fästningen runt 19.54 ;) Fint folk kmr sent som man brukar säga :O Men klockan 20.29 stod ferrarin parkerad på lisebergs parkering. Vi tänkte va lite klyftiga och dra in andra ingången för hade hört det skulle va lite mindre kö där men väl på plats så va kön en aningens aning lång. Kändes som vi lika gärna kunde vaska dom 80 kr som inträdet kostade å dra hem igen, men efter lite om å men fixa vi självklart "vipingång" ;)

Kom in på liseberg vid 20.44 och fick för oss att dra in på wärdshuset för då skulle vi se Maggio lite bättre ;) Tog en stund för att komma in där, 20 pers ut 1 in så att säga. När vi tillslut fick komma in så hann vi inte mer än att sätta första foten på mattan innan musiken dör och allting är slut :( Bra konsert ;) Blev lite kärlekssnack innan vi tog bilen hem igen.

Inte nog med att jag hade kört runt halva Sverige när jag kommit hem, då ringer mobilen och frugan å hennes bitches behövde skjuts från Halmstad. Toffel som jag är tveka jag inte en sekund utan drog ner direkt. Sängen fick äntligen besökas och idag får vi se whats happens ;)

Min kära bror jobbade hela kvällen igår så får hylla han med en fin bild!
Mycket kärlek till min käre Hipsterbroo! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0