Läsare, stalkare, alla svaga människor, dags för gästblogg av mig Jonas.

Innan jag börjar dela med mig av allt i min virriga skalle hihi, så vill jag bara berätta hur ironiskt det är med hela situationen med Victor och hans vikariejobb på Almers. Enligt säkra källor ska eleverna vart så starkt fästa vid Victor att dem, ja i stort sett brast ut i gråt när dom fick beskedet att han var tvungen att sluta sitt vikariat pga av bloggen han skriver (Fattar inte varför, bloggen inspirerar ju folk på alla sätt och vis). Jag satt tidigare på jobbet då jag kollade victors logg på Facebook och till min förvåning har elever på Almers börjat göra uppror, tro det eller ej!! Se bild nedan:

Haha vafan, jobba på klassen!

 

Nog om det, nog om mycket annat med för den delen. Idag spelar vi korpen, och vi har fått våra nya tröjor, vill se så mycket folk som möjligt på matchen idag, finns risk för att Hampus Persson kommer visa sina talanger idag med genom att vaska ett mål på mållinjen, mycket bra gjort Hampus. IK Bosna står som motståndare, vet inte så mycket om laget faktiskt!

Tydligen är det 50-dagars (?!) idag på Oscars, det betyder som vanligt att David Hallén ska dricka sig redlös, och kommer därför svika Top Notch för detta event.

Eftersom jag inte är den som är den så kan jag avslöja att Simon Andersen har förfesten, tydligen är det en ”ring-inte-bara-kom” förfest. Så.. ja.. anslut till truppen hos Andersen.Hoppas det spårar!

Jag är väl inte världens bästa bloggdomare, men jag tycker ändå att Victor’s blogg hör till de roligare jag läst. Sen om det verkligen ärSveriges roligaste blogg, det kan jag inte yttra mig om, men nog är det bra nära när han får till ett riktigt ”Lanai-inlägg”.

 

Ja det var väll allt jag hade och säga i detta inlägg, hoppas jag underhöll alla tusentals läsare i den korta stund de tog för er att läsa genom allt, tro inte att du kommer undan bara för att du ful.


Detta var var nog mitt första och sista inlägg i denna bloggen, skriva är inte min sak känner jag.

Fast... Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

Din vänn när allt känns jobbigt.

Jonas!


Kommentarer
Postat av: simon

haha king alvar! ;)

2011-05-12 @ 15:48:02
Postat av: Anonym

hahah så jävla bra! :D

2011-05-12 @ 16:37:41
Postat av: Anonym

Gulligt!

Men Gud du ska tillbaka det är kaos alla är emot rektorn och alla älskar och saknar dig !

Hoppas att det blir bra och du kommer tillbaka så är alla nöjda !

Tänker just på vad vi ska göra på onsdag utan dig . Ska vi sitta med en tråkig vikarie .ush nej det får inte hända du ska verkligen tillbaka där du hör hemma i vårt klassrum bara för att du är bäst. Ingen i hela världshistorien har fått tyst på våran klass eller ingen i våran klass har lyssnat på en lärare innan du kom och så försvinner du detta ska vi inte gå med på !

Imorgon blir det namninsammling !

Men du får ha de bäst så ses vi snart hoppas jag!

KRAM!

2011-05-12 @ 16:58:40
URL: http://klaragajemo.blogg.se/
Postat av: Moa och några

Rektorn suger. Vi hoppas verkligen att hon kommer ge dig en andra chans, vi kommer inte bara gå med på att hon bara sparkar dig för något så löjligt. Man kan inte be en 21 åring att bete sig som en 40 åring. Men hon har väl antagligen aldrig haft kul i sitt liv ;)

Vi fortsätter kämpa för dig och onsdags lektionerna blir väl hemma hos dig istället för ingen vill gå på dom i skolan!;) Kram! // Tjejerna i 7an

2011-05-13 @ 19:00:11
URL: http://moaisabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0