Ladies and gentlemen, mina damer och herrar, Jonas i afton!

Hoj! Anton tycker jag jag inte ska bli så upprörd, arg, sur på matchen som pågick idag under 18 snåret. Men du anton, en sak ska du ha klart för dig det är bara förnamnet, om man ens vågar gå in på efternamnet här alltså... löjligt att man är sån dålig förlorare, mer om det senare!

Vad har hänt sen jag skrev sist? Man har ju gjort lite dittan och dattan, lite jobb här, lite jobb där!

Torsdagskaos:

Bodegan öppnade ju i torsdags, så tänkte varför inte gå dit och ta en öl? Inte det mest logiska som gick i mina tankar när jag tänkte så...
Det började med att man jobbade till 17.00 för att senare åka på en liten förfest hos Tim Berndtsson. Redan där fattade jag att allt skulle gå åt fel håll än vad som hade vad planerats tidigare under dagen. Då står det 3 vodka flaskor på bordet, oh gud va med mig denna kväll. Tänkte självklart att jag skulle ta det lite lugnt, för det var ju bara torsdag, men icke. Klockan 01.00 stängde Bodegan sitt gap, och självklart kommer dom på ideen att efterfest skulle ingå denna kvällen.. bra man är hemma 03.15, lägger sig 03.45, perioden mellan har jag inte en aning vad jag sysslade med, men mack-kanter låg på golvet..
Jag vaknar upp dagen efter kl 7 och mår jääääääättte dåligt. Och jag som tänkte gud skulle vara med mig. Tack.


Har kollat in Hallén's blogg lite.. haha vilka stjärnor. Doddeboy & Maiseadam, check it out! Kan inte ni hjälpa mig med ett cooltnamn???? Maisejonas blir för orginellt i er värld, så mycket som är så maise.


AYIA-NAPA 11:

Snart dags för pojkar&flickor födda -92 att åka till Ayia Napa. Spänningen man hade i klassrummet innan resan var olidlig. Kan tänka mig hur det måste vara för er..
Många frågor som obesvarade innan resan liksom? Vem kommer få ligga först? Vilken tjej kommer börja gråta för hon inte klarar av det mer? Vem kommer ha ångest dagen efter när han märker att är på ett annat hotell, väldigt långt bort!
Vem ska ligga klasskompisen, så det blir sådär jobbigt att träffas på studenten sen? Mycket obesvarat som sagt. Men inom tid kommer varje svar komma fram. Ge det sin tid!


KORPEN MATCH:

Ja vi spelade ju match idag.. hade ju skapat event för att få se så mycket folk som möjligt komma. Lyckades få dit en hel skara faktiskt! Själva matchen kommer bara bli tråkigt att gå in på, men i helhet då.. vi förlora.. 5-0.. Vi får dra ihop ett jävla krismöte Top Notch FC.

Trodde tröjjorna som vi fixat skulle öka prestationsförmågan på plan. Tur vi springer snyggt i alla fall, och att dom är snygga.  Och vem håller inte med om att man spelar bättre då. I alla fall det flesta. Förutom David Hörnfalk.
SOm vanligt kom David och hämta mig med sin fina BMW.. vi kommer till matchen han kliver ur dörren, med gula sockar... som han haft i 3 säsonger nu.. en ompumpad boll som han alltid leverar med inför matchstart!
Vet inte om det finns bilder på matchen (Emilia?)

KRISMÖTET EFTER MATCH:


Haha det har gått för långt om vi ska införa krismöte efter en korpenmatch, men jo jag måste. Måste få ut mina känslor!
Hannes Persson tycker nog vi ska införa mer lagfester (skräll..) Men han har en tanke där. Dock kanske vi inte ska göra som han gjorde förra matchen, när han hade druckit ngra öl innan matchen, som sen visade sig vara 10 st.. och att vi mötte IK Bosna gjorde inte situationen bättre heller. Tacka gud för vi inte vann, det hade blivit farligt då.



"Nej så att eh..." om man skulle avsluta denna onsdagskväll. Tack för jag får blogga Victor, 300 läsare senast, räcker ju!

Varje gång man åstadkommer något skaffar man sig en fiende. Man måste förbli medelmåttig för att vara populär! Victor, min medelmåtta!


lol



Din vänn när allt känns jobbigt

Jonas

Kommentarer
Postat av: Coffe

Hahah bra alvarson! :)

2011-05-26 @ 09:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0