Kris!

Igår spelade vi ju som sagt korpmatch mot Iliret. Måste faktiskt säga dom lever upp till namnet, lirade bra! Men gud så dåliga vi var första halvlek, riktigt jävla pinsamt! Hade fixat trycket till tröjorna och jävlar va söta vi är ;) Men icke ska det spela nån roll ;O Backarna var inne på brandstationen, forward var inne i skogen å mittarna var jaa... inte där dom skulle. Alla var helt enkelt kvar på oscars i helgen. Drömde om hur vaskningen gick, vilka brudar var det som såg det? Var det några som la märke till min shootbricka jag bar runt på hela kvällen. Skumpan jag beställde, såg nån det var insmugglad pomac!!? ;O Detta var det som cirkulerade i våra stackars huvuden denna kära afton!

Matchen slutade 5-0 rätt upp där det känns som värst! Krismöte är på G. Egentligen med detta laget vi har, våra nya matchtröjor, liret vi har i dom flesta matcher borde vi ligga i top. Men gud så svårt det är ibland!

Pallar inte skriva mer om matchen, alla fattar att det gick åt pipsvängen, är korpen men skäms faktiskt när jag tänker på hur illa det vart. Måste visa vår riktiga Top Notchsida!

Lite bilder från matchen <3 Alla kom tyvärr inte med, har fler sötnosar i laget men dom var lite dåliga på att visa sig i kameran ;)

Vårt fina tryck får börja bildspelet och sista bilden säger ganska mkt hur illa det är att förlora! Krismöte nästa och bröder, vi always stay togheter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0