Jadu! ;)

Jadu vad ska man skriva idag?! Känner att min fantasi för skrivandet är inne i en liten dipp :/ Har vart uppe på en riktigt formtopp ett tag men känner nu att min form håller på att svacka en aning och jag är just nu inte i riktigt form. Känner mina fingrar är en aning trötta och mitt huvud funkar inte som jag vill ;) Men som alla stora män så kommer jag självklart ta mig ur detta. Alla har sina dippar, Zlatan, Tiger och även jag. Dessa tre stora män har alla mycket höga förväntningar på sig. Ibland når man inte alltid dit folk vill, men som en riktig erfaren bloggare får jag helt enkelt ta mig samman och tro på mig själv! Tillslut släpper det och nån gång kommer det där inlägget in som tar mig ur svackan. När kommer den? Det kan ingen veta, inte ens jag! Så vänta å se, fortsättning följer ;)

Ja har ju inget annat för mig så blev nån tramsig ramsa :O Va i staden igår å blev med på kort av Coastal Culture, någon ny surffestival som är om 2 veckor. Ligger inne på deras grupp ;) Kommer nog komma upp en dum film där jag säger nåt med ;O Aja får la se ;) Lägger iaf upp bilderna jag å mina kära vänner kom med på :)

Kärlek <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0