Inget att göra!

Hallå där ute! :) Fasiken vad jag har ont i halsen å känner mig lite halvseg i kroppen :/ Känns som man kanske börjar bli lite sjuk, inte kul! :( Tur att jag ändå skulle va ledig idag, aldrig fel ;) Så får se om jag orkar med gymmet idag, lr om jag vilar upp mig tills imon :) Menmen, ibland är det inte allt för kul att va ledig, man har inte så mkt att göra. Blir bara att man sitter och kollar igenom allt som finns att läsa på aftonbladet, kollar allt intressant på facebook vilket tar typ 10 min ;O

Så nu sitter jag här å kollar igenom alla tänkbara låtar på spotify, försöker hitta lite ny musik. Går sådär måste jag säga. Så därför lägger jag upp en låt som är nån vecka gammal, Armin van Buuren feat. Laura V - Drowning (Avicii Remix). Otroligt skön! Passar utmärkt nu när det är lilllördag med, kanske nån a-lagare som ska ut å ge den ;)

Kärlek <3


Kommentarer
Postat av: jessica

Fin blogg!

Läs min också:D

2011-05-18 @ 18:11:33
URL: http://misswallentine.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv tackar:) haha ja det går över :D

2011-05-19 @ 10:39:13
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0