Helt slut!

Oj vilken häktisk dag det vart! Började kl 10.00 @Espresso House. Meningen jag skulle jobba till 4, men fick jobba till lite över 6. Har vart riktigt kul första dag, va lite borta med kassa i början men sen börja jag komma in i det :) Så hoppas det bara blir bättre å bättre ;) Imon är det dags för lite brarista kurs, så snart kan jag även börja langa fram lite Espresso mm. Men kl 19.00 (7 med andra ord) var det dags att sparka igång korpen. Så blev stressigt hem från jobbet, käka lite musli sen dra iväg på match. Va taggad med mina nya shoes och tror hela laget var lite övertaggat :O 

Matchen börjar på bästa sätt med mål nästan direkt. Tyvärr så gick det nog lite för lätt i början och tillslut låg vi under med 3-1 ;O Fan va dåligt måste jag säga, jag va helt borta på ett lr två å sen vet jag inte vad vi gjorde. Aja skit känns det just nu! I andra jobba vi på, hade nån stolpe, volley utanför, nån räddning från deras målis. Men den ville ju bara inte in i nät! När det är 1,5 min kvar av matchen sätter vi äntligen 3-2 och vi kämpar på för att reducera! Får målkanns men blir nerdragna i straffområdet, domaren ska precis blåsa men väljer sen att stoppa tillbaka den i fickan! Ååååå gud va jag blev förbannat, kan nog inte beskriva mina innersta känslor vid detta tillfälle! Hade sjukt svårt att hålla tillbaka mina ord och därför drog jag på mig en onödig utvisning när vi hade anfall, ursäkta mig! (A) Nej inte bra från mig men gud va arg jag blev. Aja shit happens, känns som det bara händer shit för Top Notch nu. Not good!

Pallar inte skriva mer nu, börjar bara tänka på matchen och blir på dåligt humör. Därför säger vi godnatt och puss å kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0