Götet! ;)

Yes var ju i Götet förra veckan ;) La ju upp några bilder från det som jag fick med mig hem :) Proud Shopper ;O Schtekare som jag å mina polare är så drog vi i oss en sallad på nån skön utebar. Då rosén var lite för billig blev det istället att mina 3 kompanjoner hällde i sig varsin bira :) Jag som körde fick nöja mig med ett iskallt glas vatten ;O
Juste, va inne i Acne butiken och fick syn på ett par rejält fräsiga shorts ;) Tänkte först oj vad fina dessa kan vara till frugan, men icke som nicke. Fick reda på att det var till killar så var bara tvungen att testa dom, satt som en smäck må jag säga :) Kanske blir mitt nästa köp, Who Knows ;)

Pusss på deeeee! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0