Fredag hela veckan!

Ja fredag var det idag och gud va trött jag är! Ska bli redigt skönt med helg :) Har kört hårt på gymmet som vanligt, har vikat på almers hela veckan och haft det allmänt gött :) Har kommit på att dom har lite massagestolar i ett förådd där så drog in där någon rast å götta mig lite ;) Inte helt fel! :D Så nu är ju ryggen bra med :)

Dagen började på almers där jag hade ettorna, riktigt mysigt och kul :) Så tack för det ;) Har också vart nere på gymmet och kört armar :) Blev en liten snabbis förbi stan med för lite ärenden ;)
Ikväll väntar inge alkoholic, blir lungt ikväll och antagligen imon med! Ska bli skönt med en lugn helg :)

Så puss på er mina små gottisar (A) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0