Fashion Show ;)

Staden var målet för dagen, dags att se Varbergs STORA modevisning ;) Startskottet för sommaren, nya sommarkläder visades upp! Mitt gullefjun gick för butiken Vila Clothes tillsammans med Erika och två andra. Bäst måste jag ju säga ;) Kan även säga att det stället där jag provjobbade för några dagar sen, har gett mig jobb. Sjukt glad! :D Stället jag ska stå och visa upp mig på är Espresso House, ska gå en kurs som barista i veckan så det är vad jag kmr hålla på med nu! Riktigt taggad för det! :D Vill ni ha Varbergs godaste kaffe så kom tll EHouse där inte mindre än bloggarn och underklassarn kmr leverara dessa koffeinfyllda himmelska drycker!

Ikväll ska man ut till bonnahållan för att förtära jordens helvetes dricka. 18 årsfest är det som gäller och känns som det kan bli en bra kväll med mkt dompa ;O

Juste är ju Champions League final ikväll, Barca vs United. Vet faktiskt inte riktigt vem jag håller på då det är båda mina favvolag i final. Det laget som vinner får det bli ;)

Men nu avrundar vi här med lite bilder från Vårens heta Fashion Show!

Peace, love and Moët <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0