Bästa start på säsongen! ;)

Nämen hallojsan! ;O Gud va dålig jag är på att uppdatera :/ Måndags senast, fy mig!

Men det har ju som vanligt hänt massa kul i mitt liv ;O Tisdagen bjöd på premiär match i korpen, då vi champagne sprutande top notchare stod mot brandstationen. Det var en hård match med mycket känslor ;) Började matchen med att spela 4 mot 6 då visa i vårat lag är LITE dåliga med tiden. Konstigt nog, inte jag denna gången :) Så efter första halvlek stod det 1-1. Vi kom aldrig riktigt in i första halvlek då det blev skitrörigt eftersom folk var sena osv. Men i andra spelade vi upp oss, och vi hade ett par mönsteranfall men som alltid har vi lite svårt med målskyttet. Tillslut fick vi dock in två pärlor och det var så matchen sluta, 3-1 till oss! :)

Gårdagen spenderades på gymmet med beff, springande och avslutade med Core. Sjukt skönt! :D Nu har jag precis kommit hem från jobbet och sitter här å har lite tid över ;) Blir antagligen gymmet och mys med frugan ;)

Så puss på de! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0