Banana Split ;)

Igår blev det tyvärr inget inlägg då mina tankar flög runt i en annan värd, Bakfylla så att säga ;) Nej men glömde faktiskt av det :/ Men tänkte ändå lite på bloggen så hann med att ta några bilder :)

Fick finbesök av några gullungar till att börja med ;) Kollade en film å mysde (A) Sen dissade jag å Jerran resten för att dra å hämta Jens :) Tog en tur ut till 3-toppar för att tjocka i oss lite god glass :) Given som den är så smällde jag i mig en Banana Split, Mycket gott! :)

Dagen har vart ganska normal, blev Vik ute i Veddige och nu hemkommen från The Gym ;)

Ciao <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Bananasplit måste vara något av det godaste som finns :D

2011-05-19 @ 15:59:10
URL: http://inteidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0