Aldrig mer!

Helvete vilken dag man haft, kvällen igår va jäklig skoj och allting slank ner lite för lätt ;) Jag å Axel körde lite battles, där vi tog hem segrarna utan nemas problemas ;) Tillslut så låg man iaf i sin efterlängtade säng :)

När man öppna ögonen idag trodde jag att fågeln utanför fönstret stått och hackad inne i mitt huvudet samtidigt som jag käkat nåt konstigt. Satan va dåligt man kan må sådär dagen efter. Frukosten severades runt 5 idag och då hade man fått upp gårdagens dricka, mat och annat från magen, inte bara en gång utan två ;O

Sitter här å kl står på 22.01 och huvudet känns inte helt rätt än, så kmr förhoppningsviss imon ;)

Kollar på BB nu, så får slå igen detta för idag! Bild på moi å Axel i battlarnas kamp, finns nog lite värre bilder efter det men denna får komma upp idag ;)

<3


Kommentarer
Postat av: HarryPotter 1,2,3,4,5,6,7

Hagrid, hörde att du blivit Harry Potter fan på festen! Hur mår spindlarna???

2011-05-31 @ 14:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0