Ljusare tider ;)

Då går vi mot ljusare tider. Denna övergång startade jag och tre mysiga människor med lite shopping i Gbg. Som jag skrev i lördags så kunde jag inte bestämma mig vad jag ville ha så var tvungen att dra tillbaka igår ;) Sjukt snygga kläder. Tips för er som vill ha lite fräscha vårkläder ;) Köpte ju mina jeans i lördags och igår sluta det tyvärr bara med att jag kom hem med en tjocktröja ;P Beställde ett ASSNYGGT linne från Acne. Så kommer om någon dag :) Så kommer bilderna på kläderna när jag får dom ;) Sen va jag tvungen att sy upp jeansen. Va lite långa ;) Så nu är la hela min schtekarlön slut ;)

Kommer bilder från Gbg ;) Hur gosig frugan såg ut när vi lämna, hur fint vi rulla upp och hur jävla gott vi käka ;)

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0