Skön lördag ;)

Söndag stod på kalendern och jag mår faktiskt hyfsat. Va ute igår. Började med rajraj hos Eken´s där mkt skönt folk befann sig, bla bröderna kåt. Slank ner ett å annat gott men man höll sig ändå i skinet denna kväll. Vid 12 snåret drog man ner till staden för att inta oscars. OJ va förvånad man blir. Första gången jag är på oscars i år tror jag å det va inte va jag förvänta mig. Sjukt illa! Va där 15 min en kvart ungefär ;) Blev att man tillslut satt på Campino med en pizza i käften :O Gott va det iaf ;)

Så idag mår man ändå hyfsat, inga spyor lr annat konstigt ;) Mådde lite illa när man vakna men nu börjar det ordna upp sig :) Idag har man inget bestämt. Bara chillsöndag med big brother ikväll ;)

Puss på deeeeee! <3

Kmr nog bilder senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0