Slutet på ledigheten!

Sista dagen på min långhelg :( Kan inte sluta bättre med sånt jäkla härligt väder! Älskar livet såna här dagar ;) För övrigt så går det rykten om att folk såg mig springa imorse, konstigt nog så är det faktiskt sant! Börjar komma in i ett jävla träningsflow. Va iof första gången jag sprang ute men kmr mer gånger ;)

Men vädret idag är helt underbart, vill bara ha nån skön bil å dra ut å glida med. Så om någon har en fräsig sportbil som bara står hemma så kan jag gärna damma av den ;) Men nu kommer ju det aldrig hände. Så vad ska jag egentligen göra denna soliga dag. Sitter nu vid datan å skriver detta, efter det ska jag nog dra mig mot Almers för att förbereda lite tills imon, några klasser som ska ha redovisning ;) Kmr va stenhård! Ikväll är det sista innebandyträningen så dit får man ju dra sig så man får spela av sig en sista gång!

Aja puss på det så syns vi! <3

Blir lite bilder från när jag å några sköna människor va ute föra veckan. Lite käk å fika vid fästningshörnan, jävligt skönt! ;) Emilia är stolt fotograf! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0