Parteeey!

Igår blev det lite fiesta. Drog igång kvällen @Lanai crib där tre apor och annat gottigt försvann ner i våra magar (A) Frugan, Jag, Bror min, David och Belinda befann sig på denna underbara plats. Senare på kvällen dök även Sofie upp. För övrigt så kan jag förvarna alla om att Belinda snart kommer byta relationssatus på sin ansiktsbok ;) Mannen i hennes hjärta var väldigt tippat en Lanai. Min 7 åriga kusin visade folket i huset hur man gör för att dagens kvinnor ska falla för en. Otroligt bra läxa för alla oss som fanns där :)

Kvällen slutade hemma hos Ted. Va ganska lungt, inga större händelser. Å idag mår man förvånansvärt bra, kan gå normalt utan att någon konstigt kommer upp från halsen :O

Lite bilder från hemma hos moi! Schtek as always ;) <3


 


Brorsan får avsluta för idag med en liten fin bild på hur vacker man kan vara hemma hos oss en söndagmorgon ;)
Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0