Lugn helg!

Då har man haft en riktig toffelhelg ;) Fredagen blev endast chill vid tv:n och läggdans hyfsat i tid :)

När man vakna upp på lördagen var det bara att tagga igång för match med reserverna. Och då, tro det eller ej men så stod moi i kassen. Lite smånervig innan men under matchen gick det hyfsat bra. Förlora dock med 8-7 så släppte in ett lr 2 för mkt :( Men så et! Blir att få revansch på tisdag då jag tar på mig målvaktsdräkten igen för att slutföra reservernas sista match. Efter matchen blev det mys med frugan. Pastasallad och godis (A) Mumms ;) <3

Idag drog vi faktiskt till gymmet vid 10, första gången jag är på gymmet på en söndag. Duktigt av mig! Körde rygg och axelpass, tråkigaste passet på veckan så skönt å ha avklarat med det nu :) Nu blir det ut en sväng i detta underbara väder. Passa på att utnyttja våra soltimmar ;)

Puss <3

En skön dänga såhär en söndag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0