Fräscht hus! ;)

Sitter som vanligt här vid datan å skriver mina rader. Mitt buwsis är i skåne å härjar i helgen så jag får sitta här själv i några dagar nu :( Har vart på UM och fixat lite smått å gott. Alla undrar säkert varför!? Jo det är såhär! Är ju vikarie och många i en klass har önskat kill/tjejsnack ;) Så det är något jag har fått äran att hålla nästa vecka :) Längtar nog mer än eleverna ;O

Jaja. Efter dom äventyren blev det ner mot gymmet för att pumpa å gumpa :O Va sjukt skönt, blev armar så är klar med gymmet för denna veckan. Va ute å sprang igår, från stationen och hem. Jävligt skönt! Ska försöka komma ut en sväng imon också :)

Som många vet så sitter jag en del å försöker leka arkitekt ;) Så tänkte lägga upp ett litet hus jag fått till ganska bra. Va mitt projektarbete jag gjorde i 3:an. Ritade det bara i 2D då och har nu lyft upp det i 3D med lite inredning å gottigt ;)

Enjoy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0