Badtunnemys! ;)

Igår fick man besök utav 3 turtorduvor och jerry ;) Jag å frugan var värdar as usual :) Våra kvinnliga besökare bestod inte mindre än av Belinda, Elin och Sofie. Sen va ju Jerran med på ett hörn ;) Nej han är ju bara för gullig (A) Blev att det slank ner lite gottigt. Bara chill så inge bakfylleångest idag :) Efter badet blev det lite kortspel å Elin spårade som vanligt ;O  

Så idag när man vakna så mådde man otroligt bra! Skönt väder, ren i själen, å en shoppingdag väntade framför en ;) Jag å frugan tog Ferrarin upp till gbg och kollade in vårens sortiment, fanns sjukt mkt fint! Blev att jag kom hem med ett par Jeans. Blir dock så att jag drar upp till gbg imon igen då det var för mkt att välja på så jag kunde inte bestämma mig ;) Så blir lite shopping imon med :) Lägger upp bilder på mina erövringar imon när känner mig personligt tillfredställd över mina kap! ;)

Men nu kommer iaf bilder från när vi mös till det i tunnan. Belinda är stolt fotograf så hon fick inte va med på bilderna! :/

Men Puss på er som vanligt ;) Tihi (A) <3




SingelJerry väntar på att få utöva sina drömmar med någon fin flicka (A) Så Puss å jaa... från er ALLAS Jerry! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0