Bloggtorka :/

Gaaaah, jobbar en del nu å har såna tider så hinner inte riktigt sätta mig för att skriva ner mina tankar och plus att efter jobbet är mitt huvud så segt, så mina tankar har försvunnit. Känner även att det inte vart så kul att lägga upp inlägg utan bilder, har vart lite dålig med bilder på det senaste. Eftersom jag skriver mina poetiska rader så kanske normalt dödliga inte pallar läsa och en bild säger ju som sagt mer än tusen ord ;)

Så ska bli bättre med det här med bilder, så kmr det snart bli back to normal ;) Har ju tyvärr ingen bild att tillägna detta inlägg. Har några bilder på g så får hoppas dom kan komma in i nästa ;) Firar även 1 år med mitt hjärtegryn på söndag. Får se vad det blir för mysigt då ;)

Pusss på det! <3


Kommentarer
Postat av: LADY J

Hej jag håller faktiskti inte på så mkt med gele. Men vet att du blandar gele med glitter i en burk, sen penslar du på det i relativt tunna lager och mellan varven stoppar i uv lampan =) gele är inte så svårt som man tror :)

2011-06-11 @ 13:14:46
URL: http://ladyJ.se
Postat av: Anonym

Länge sedan du skrev. Vad gjorde du för mysigt med emilia då?

2011-06-23 @ 18:05:57
Postat av: jovana

ta och börja blogga nurå:O

2011-09-13 @ 15:05:04
URL: http://daredream.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kom igen Victor, vi vill läsa din blogg!

2011-12-31 @ 03:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0