Vilken puderdag i Varberg! ;)

Då var det äntligen dags för att snöra på sig snowboardbootsen å knäppa fast brädan. Har längtat sen det började snöa för första gången i vinter. Dock befann jag mig inte i någon alpbacke lr liknande utan nu var det dags för fantasin att flöda. Jag tog en bogserlina och fäste bak på en bil och slutligen så var det dags att bege sig mot vinterns underbara puder ;) Jag knäppte fast hjälmen, drog över vantarna över mina darrande händer och kände vinden smeka mina kinder. Kändes precis som att va tillbaka i alperna ;O Jag håller stadigt om linan och bilen börjar sakta rulla framåt. Känner att hjärtat pulserar mer och mer. Tillslut börjar det glida. Åååå gud va skönt det var! Riktig puderorgasm! Blev ett par rundor och tillslut kände jag att mina ben inte orka bära min utmattade kropp. Så blev in i bilen och hem. Nu sitter jag här med mitt sköna underställ och ser tillbaka på denna fantastiska afton. Självklart kmr det bli ännu mer nästa gång och då får man trappa upp det lite till ;) Detta var bara ett uppvärmningsåk och nu vet vi vad Varberg har att erbjuda i pudervägar ;)

Lite pics ockå. Blev inte så bra men får försöka bättre mig till nästa gång ;)

Puss å kram på er mina små smultronungar <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0