Vilken partypingla ;)

OJoj då blev det ändå att man traskade ut på alkoholens marker igår. Fan va det tog sig. Sitter med laptopen i sängen (naken) å ser tillbaka på kvällen. Ser sjukt mongo ut men aja jag har ju tjej så gör inget att ladda upp ;)
Igår blev det som det blev. Jag visade upp min tattarsida då jag inte hade med någon dricka å blev ändå sjukt full, hur nu det kunde hända? ;O Bara gilla läget ;) Huvet snurrar som bara den nu å jag vet inte om det jag skriver make no sense (A)

Ja nu antar jag att det inte blir något gym som jag hade tänkt igår så mitt flow får jag helt enkelt spara tills imon ;)
Nej idag orkar jag inte skriva mer för då kmr min bakissvettning och mina armar börjar darra och mitt huve rör sig sakta ner mot sängen och magen kurrar.

Så kyss på er mina små partypinglor så kanske jag skriver imon.... Lr inte ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0