Slet som en gris!

Fifan va jag sitter här nu, uppdaterat två gånger på en dag första gången NU! Men så et när man är en storbloggare som jag. Har vart ute å gått idag med min stumpa :) Har sån äcklig träningsverk från gymmet igår. Ikväll blir det innebandy med så nu känns det som allt börjar sätta igång igen.

Har suttit nu hela dagen å försökt lägga in reklam på den här jävla skitsidan. Tillslut lyckades jag. Så testa å trycka lite här på sidan. Testa å ge skumpan så får ni ett par sockar. Är ju arbetslös nu så klicka som fan på länkarna så ger ni mig en slant lr två ;)

CIAO <3


Kommentarer
Postat av: Emilia Snygg

HAha, Tönt :)

Jag Tänker Då Inte Klicka

2011-01-04 @ 16:07:49
URL: http://milia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0