Nytt år, Nya tider, Nya löften!

Ja då satt man här igen. Va ett himla tag sen. 1 månad sen kanske? ;O Men jaja. Nytt år å nya tag. Mitt nyårslöfte blir att va bättre på att uppdatera bloggen ;) Mitt andra nyårslöfte är som många andra att börja ta tag i träningen å försöka tjocka sig lite mindre. Så vad händer i mitt liv nu för tiden. Jag har haft så jääävla mkt för mig den senaste tiden att jag knappt hunnit kolla min fäja. Har vart i skåneland med frugan å hälsat på svärpäronen. Köpt en massa, massa julklappar å sist men inte minst har jag självklart firat in det nya året.

Nyårsafton började bra och slutade bra. Mellan så kan jag väl säga att det kunde blivit bättre ;) Det började med att jag ställde mig framför spisen och ordagrant började schteeka. När min vevarm va slut å fläskfilén stod på bordet var det äntligen dags att få hugga in i den extremt glamorösa måltiden. Det fanns fin kött, det fanns fin frukt å det fanns fin ost. Efter denna utsökta måltid började vissa av oss att "spåra". Kl var ca 20.15 och folk befanns sig med huvudet i toan, nakna i sängarna å en å annan hade redan gått hem. Mycket lyckat må jag säga. Vi tappra soldater som orkade vara kvar körde en runda klädpoker. Självklart blev det ingen större skräll där utan det var ju jag med min lyckokrona som kamma hem sistaplatsen och nakendansen.
När klockan började närma sig 2011 så stapla det in lite folk. Vilket gjorde att skumpan inte blev helt obemärkt. Efter ett å annat sprut på fönster, golv å folk så avslutades kvällen tillsammans med min kära kärlek i min mycket sköna badtunna.

Så nyår kunde blivit bättre men ändå så var det helt okej då jag tycker nyår är gaanska överskattat. Så nästa år blir det att sätta sig framför tvn å köra nån seriemarathon istället.

Japp då har man skrivit för idag å mer kmr inom några dagar.

Finns bara en sak att säga, Smack Smack No Snack! ;) <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0