Lyckan har vänt?! ;O

2 dar sen jag satt här nu :/ Har haft otroligt mkt att göra så inte ens hunnit spendera 5 min här :S Illa må jag säga. Fick reda på i måndags att jag ska på interjuv angående vikariat. Spännande! Fan va jag ska smiska dom småååÅÅ! ) Sen har jag suttit med ett annat ritjobb som jag började med igår och skulle vara klart på kvällen. Jävlar va tung i huvet man va igårkväll. Han knappt nudda kudden innan jag somna ;O
Blev ganska bra, va ett bostadhus som redan finns som jag skulle rita upp plus ett till bostadshus på tomtens baksida. Så kan ju kalla mig storarkitekt nu ;O.... Lr not! Men aja känns som turen börjar vända och jobben rullar in. Har ju inte haft något annat för mig innan och nu när jag äntligen ska ut å slita här i världen så kanske mitt skrivande får ta skada :(

Ja jag känner mig ganska tom i huvet å vet inte riktigt vad man ska skriva om. Idag blev det iaf gymmet tidigt och nu sitter jag här. Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra idag ;) Ska spela lite plastbandy sen men innan dess får jag ta å hitta på nåt skojsigt här i min ensamhet. Blir att plocka lite disk å tvätta kläder ;O Känner mig som en liten tradig hemmafru :) MYS!  

Men hejdå och puss er mina gullisar (A)

Såhär såg min dröm ut (A) :( Vakna och jaaaa.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0