Lördagsmys!

Skrev igår jag inte skulle ut men tillslut bestämde jag mig för att inte va tråkig å sitta inne. Så blev på med afterskiklädsen och iväg. Hände nog inget speciellt. Tyckte jag hade jävligt snygga kläder på mig igår. Blev underställ, folie douce tishan, min oranga mössa och mina fräscha glajor. Så jävla skönt å bara gå i långkalsingar. Fan va ni har det gott tjejer som går runt i leggings hela dagarna. Ska fan föra in en trend bland oss killar. Ska köpa mig ett par leggings å börja traska runt med. Tror det hade blivit grym succé.
Aja tillbaka till igår. Självklart började det snöa och man fick verkligen tillbaka afterski känslan i kroppen ;) Kändes precis som att vara tillbaka uppe på toppen av folie douce igen. Förutom att här va det ingen dompa som sprutades utan istället blev det att man ställde sig å försöka leka rik å vifftade med ölen man köpte för 50 kr ;) Goosch vilken fiesta! ;)

Idag mådde man ju skit som vanligt efter man vart ute. Sov till 2 och blev sen att tvinga i sig lite frukost. Har nu käkat lite chinamat å fifan va gott det va! :D  MUMM!MA! Ska ner till staden å köpa mig lite götta ;) Blir att tjocka till sig rejält ikväll. Imon har man tänkt att dra till gymmet. Har kommit in i sånt jävla  träningsstim nu å det känns så sjukt bra i snopp... kroppen (A) Nej nu är jag helt slut i  huvet å min hjärna klarar inte av att författa mer läsbara meningar. Mina fingrar börja darra å benen börjar sakta domna bort.

Så puss å kram på er mina små snuttisar (A) <3

Lagbild, Capricorn cirkus + Canon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0