Ja då var det fredag igen!

Va några dar sen man satt här. Dåligt av mig jo jag vet. Jävlar vad jag har tränat den sista tiden. Inte suttit stilla en dag på snart 2 veckor :) Gosh va fräsch å sleten i benen man känner sig ;) Jävligt skönt. Men jaja då var det fredag igen å blir antagligen ingen utgång för min del då mina pengaflöden kmr gå till mina förnödenheter så som gym, tandläkarn och kondomer (A) HEHE! NEj inte det sista, vafan ska jag med sån skit till? ;O Oj nu skäms mamma när hon läser detta :( Såå buwsigt av mig. Nu sitter jag å ritar lite i SketchUp. Är så jävla grym, helt sinnes vilka villor jag ritar. OMFG!

Nu måste jag återgå till mitt ritande och pill på pillen (A) Btw så såg jag en grym dokumentär för ett tag sen. Handlar om Swedish House Mafia och hur deras liv är. Får följa dom från 2008-2010. Bla hur dom kom på One! Jävligt grym, måste ses. Är bara runt 40 min lång med så går snabbt. Lägger ut en liten trailer. Dom flesta kanske har sett den men för dom som är lika efter som mig när det kmr till nya grejer så rekommenderar jag den STARKT!

PEACE! <3


Kommentarer
Postat av: marie lanai

2011-01-14 @ 09:52:50
Postat av: marie lanai

2011-01-14 @ 09:54:05
Postat av: marie lanai

2011-01-14 @ 09:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0