Good morgon gott folk!

God morgon alla morgonpigga! ;) Första gången jag stanna kvar å sussa i sängen efter att frugan gott på jävligt länge :) Va så förbaskat trött idag å hade inget speciellt att passa så tog mig själv en liten sovmorgon ;) Sitter här vid datan nu å måste verkligen få mig nåt i magen snart för är jävligt hungrig.

Så vad händer idag när det ÄNTLIGEN är fredag? Nej inte den blekaste. Ska träna vid 2 tiden och sen blir det väl att spendera min dyrbara tid med min Buwsis ;) Men vad ska man göra fram till 2? Hmm... Kmr antagligen sitta här, ta mig en bit frukost, fixa lite disk å tvätt och sen sitta här lite till och tillslut är kl 2 :) Fifan vilken bra dag! ;) I LIKE ;O

Så pusss å kram så hoppas vi att det kanske blir lite fredagspill för dom flesta ;) 

Tänkte lägga in en jävligt skön låt från min vänn Kalle som vart i Karibien och fört denna sång från andra sidan jorden hit till vårt exotiska Sverige. Tyvärr cpar den här jävla skitbloggen så lägger in den när allt funkar som det ska :) Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0