Fortfarande bakis!? ;O

Ja då var det måndag och här sitter man ännu en gång. Livet som arbetslös börjar ta sig ;) Är så förbannat trött. Kanske även är lite bakis från helgen. Inte van att festa så jävla mkt då tofflorna suttit på ett tag ;) Men kan inte sova bort dagarna för man är arbetslös. Utan ut å lev lite. Har suttit här en stund å ritat klart huset jag började med i fredags. Blev faktiskt jäkligt bra. Är ett hus som några vänner bor i och ville ha det uppritat för att kanske göra lite förändringar ;) Jag löser allt! ;O Blir ner till staden en snabbis med min käre bror som är ledig idag.
Sen blir det gymmet med frugan och efter det har jag gjort mitt för idag ;)

Kmr en bild på huset jag ritat. Så puss å kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0