Alkoholen sätter sina avtryck

Som jag skrev på ansiktsbooken igår så blev det att man ändå tog sig in i alkoholens bottenlösa träsk. I denna underbara värld befann sig alla typer av arter. Det fanns troll, häxor, drakar ja till och med en prinsessa ;) Under denna färd mot kvällens skatter hände allt som kan hända. En del befruktade jorden, en del blötte ner sina torra strupar med allt dom kunde hitta, och en del skakade sina kroppar tills solen gick upp över våra ansikten. Jag som bara är en enkel bonde kunde inte riktigt mäta mig med dom större adlarna. Så som vanligt hade man sina knep för att ingen skulle lägga märke till min "bonklass". Denna färd slutade med inga katastrofer och alla klarade sig helskinnade ifrån detta paradis.

Nu sitter man här med longkalsongerna på och författar mina tankar tills det inte finns några tankar att författa. Kl är lite över 4 och har precis ätit min dagliga frukost ;) Ikväll blir det inga äventyr för min del då jag känner att min kropp behöver ta en paus från dessa fasansfulla upplevelser ;O

Jag säger bara såhär: Tack för mig och imon är en ny dag med nya utmaningar och nya historier.

Pussssssssssssss! (A) <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är med på victors blogg lalala :D

2011-01-23 @ 01:59:19
URL: http://hannalouiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0