Uuusch vad mkt å göra ;)

Va ju några dagar sen man satt här senast. En vecka sen ungefär :) Men nu var det dags igen att försöka ge mig lite skrivtid. I helgen blev det lite fiesta at stugan. Va utflyttningsfest och det blev jäkligt bra. Mkt folk, mkt kärlek och mkt alkoholic ;)

På lördagen var det match och oj vad det snurrade i huvudet under den dagen. Måste säga att mina förväntningar innan matchen var väldigt små då många personer i laget mådde ungefär lika bra som mig.... Inte bra med andra ord. Men vi spöade upp vinberg med 15-7 tror jag det blev ;) Blev chill på den lördagkvällen och myspys med min gosgos Emilia ;)

Söndagen innebar mer chillande och sen på måndagen var man redo för att ta emot sina elever ;) Vilken bra lärare jag är. Blir lite hängagubbe å annat smått å gott ;) Nej jag är faktiskt hård ;)

Så blivit mkt utlärande denna veckan och även en del träning. Måndag gym, tisdag match, onsdag gym, idag innebandy å imon gym. Götta! ;)

Matchen i tisdags slutade 5-4 efter en riktigt rysare. Men vi vann och det är det ända som betyder ;)

Ja snipp snapp slut nu va dagen slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0