Jävligt Fit! ;O

Måndag står på kalendern och här ligger man i sängen och myser med älsklingen (A) Vissa har det för skönt ;) Ledig är man ju denna veckan så ingen brådis med att gå upp ur sängen imorse ;) Kl va runt 12 snåret när frukosten serverades :) Blev en sväng på stan och sedan till gymmet. Ingen spinning för min del idag då mina ben var som spaghetti ;O Däremot var frugan hård och körde ett pass medans jag biffa mig med vikterna ;) Blev bröst och mage idag, gottigt ;)

Efter gymmet begav vi oss hemåt, blev en hemgjord smoothie och sen duschen. Nu tänkte vi bara mysa ner oss resten av kvällen och glo lite allt möjligt. Tankat ner solsidan så blir nog nåt avsnitt, se big brother å kanske lite mer solsidan. Ja just det, Desperate Housewives har ju också kommit så blir att kika på det med :)

Ciao <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0