Slutet på veckan, slutet på lovet.

Sista officiella dagen på lovet om man inte räknar med helg ;) Lovet har inte innehållet speciellt mkt äventyr. Mkt träning som vanligt. Blev tyvärr ingen gästblogg igår då den personen "slarvat" bort vad den skrev ;) Får hoppas det kmr upp något nytt snart :)

Idag klev man upp ganska i tid, runt 10 snåret. Satte mig här framför datan och började jobba med ett hus. Datorn laggar sönder så får inte mkt gjort :( Frugan drog ner mig till spinningen kl 12 så hunnit träna idag. Han inte med gymmet så ska ner å beffa mig senare idag ;) 

Just det, hände en liten rolig grej på spinningen. Körde sån activio vilket innebär att man har pulsklocka så säger den som leder passet vilken % av sin maxpuls man ska ligga på. Pulsen och % ser man på en skärm längst fram å salen. Där står nr på sin pulsklocka så man vet vilken som är äns. Aja men iaf, under uppvärmningen skulle man ligga på runt 65%. Jag hade knappt något motstånd å kollar på min puls, den bara ökar å ökar, jag ba: vafan är jag påväg å få nån jävla hjärtattack nu!? Den ökar upp mot 80% å jag har inget motstånd. Sjukt rädd. Kollar på Emilia å hon sitter å ger den som fan å säger: Fan min puls ökar ingenting, står jag har 40% men jag kör sjukt jobbigt å den går inte upp :/ Jag kollar ner på min pulsklocka som sitter på bröstet och där sitter även nr som man har. Tydligen hade vi råkat byta pulsklockor ;O Klantigt verre :D Så va en rolig grej som hänt idag ;O

Ikväll blir antagligen ingen utgång, är ju lönehelg å allt men blir det nåt i helgen så sparar jag mig isf tills imon... lr noot ;)

Puss <3

En liten bild på moi, hur klantig man kan va sometimes ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0