Övertrött!

Oj så sjukt! Lördagen slutade med utgång å oj va mkt dricka som slank ner, inte bra. Kan inte säga så mkt om kvällen eftersom minnesluckorna är enorma.

Igår när man vakna så trodde jag inte det var sant. Värsta bakfyllan i hela my fucking life. Börjar bli gammal nu. Mådde inte äns bra när jag låg i sängen. Försökte jag sätta mig upp kom spykänslorna direkt.
Vid 5 tiden kunde man iaf stappla sig från sängen till soffan. Där låg man fram till läggdags :O Blev att man fick i sig en piggeling å lite apelsin. Resten åkte upp på dirren ;)

Idag var andra dagen på bakfyllan, nej men sov skit inatt eftersom jag sov hela dagen igår. Så var inte helt haj i skolan idag. Gick runt som en jäkla mongo å bara väntade på att tiden skulle slå sluta. Blir att ta sig en tupplur nu å sen kanske gymmet ;P

Blir att rehaba sig ett tag nu innan nästa utgång blir på g. Blev inga bilder på från lördagkvällen :/

Blir en sång från september, engelska versionen av mikrofånkåt, är nog lite gammal men hörde den första gången på radion för nån dag sen. Så för er som inte hört, enjoy!
Pusss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0