Lilllördag! ;)

Halva sportlovet har gått och lilllördagen traskar in! Blir ändå ingen utgång, utan antagligen innebandy, Skoj! ;) Sen har mitt mysgosi åkt ner till skåne i 2 dagar :( Så blir att sova själv nu :'(

Capricorn har utsett sina årliga priser, inte så oförvantat så vann jag självklart ett pris ;) Årets toffel! <3 Kunde inte blivit bättre ;) Blir att lägga till det på loggan där uppe, Lanai - Livet som underklassare, -Årets toffel. SJukt bra ;)

Sen har jag fått många förfrågningar angående gästbloggande osv. Tänkte att många kanske vill börja blogga men vet inte riktigt hur livet som bloggare igentligen är. Därför har alla chansen att känna på detta glamorösa liv en dag. Skriv till mig på facebook eller kladda en kommentar nedan så löser vi detta.

Har tjuvstartat med en gästblogg i söndags, va inte riktigt med på det ;) Så det riktiga startskottet drar förhoppningsvis igång imorgon, vem det är, blir en surprise ;)

Så läs imon och förvåna er vad som egentligen finns där ute.

Kmr sluta som rena bloggorgien ;O HÖhö!  

<3


Kommentarer
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-23 @ 17:57:35
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0